vineri, 11 martie 2016

Marian Țandără – candidat la Primăria Gura Caliței

Marian Țandără, în vârstă de 42 de ani, de profesie tehnician veterinar, va fi candidatul Mișcării Populare pentru funcția de primar al comunei Gura Caliței. Actual viceprimar, acesta a dat dovadă de pricepere și interes pentru comunitate și își dorește condiții mai bune de trai pentru consătenii săi, vrea să atragă fonduri europene în localitate pentru investiții dar și pentru crearea locurilor de muncă și nu în ultimul rând să readucă învățământul pe primul plan.
În unitățile de învățământ din Gura Caliței nu s-a investit  în ultimii ani nici măcar un leu. Cinstea, demnitatea și puterea de muncă sunt principalele calitățile ce îl recomandă pe Marian Țandără, candidat la funcția de primar.
”Am ales să candidez din partea Mișcării Populare pentru că mă regăsesc ca și concept politic. Am identificat nevoile comunității mele și am considerat că am obligația să caut soluții pentru ca și zona noastră să se dezvolte și să prospere așa cum se întâmplă în alte localități. Voi mereu în slujba cetățeanului și nu a baronilor și voi arăta oamenilor pe ce se cheltuie și cum se cheltuie banul public”, a spus candidatul Marian Țandără. Alături de el, va fi o echipă tânără, formata din oameni care nu au mai fost implicate pana acum  în politică ,oameni care se vor regăsi pe listele de consilieri locali. După 26 ani de conducere a PSD -lui e timpul să schimbăm fața comunei Gura Caliței! Ne-am săturat de promisiuni și minciuni !


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu